czwartek, 3 października 2013

Karta rabatowa H&M

W zeszłym tygodniu wygrałam u naszej Moni-chan kartę rabatową do H&M
do wykorzystania podczas nadchodzącego weekendu.
Być może uda mi się odwiedzić H&M w związku z czym przejrzałam ofertę sklepu i...
przydałoby mi się kilkanaście takich kart, duży rabat albo muszę trafić szóstkę :)
Tyle rzeczy mi się podoba, że aż głowa mała! :P
Szkoda tylko, że ceny nie są niższe :D


Praktycznie uzbierałam na talon o wartości 50 zł
(wezmę najprawdopodobniej do H&M) na Modnecie .
Do bonu brakuje mi 6,9 pkt.
Muszę się pospieszyć :D

1. Futrzak 129,90 zł

2. T-shirt z kotkiem 19,90 zł


 3. Spodnie dresowe 39,90 zł


4. Legginsy 49,90 zł


5. Koszula jeansowa 69,90 zł


 6. Sweter 79,90 zł


7. Sweter 99,90 zł

8. Parka 199,90 zł

I coś dla Tymusia :)
 
9. Skarpetki 14,90 zł
 

10. Kombinezon  79,90 zł


Osobiście najbardziej skłaniam się ku kurtce
- od dawna szukam ciepłej jesiennej parki a ta mi się podoba
i w dodatku jest w nieoklepanym, lubianym przeze mnie kolorze.
Pytanie tylko czy będzie dostępna w sklepie i jak będzie wyglądać na żywo...
Futrzakiem również bym nie pogardziła, ale ta cena...

8 komentarzy:

  1. H&M to mój ulubiony sklep :)) Zapraszam serdecznie na nowy post z rzeczą przyprawiającą mnie o dreszcze radości! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała, pozdrawiam ♥ Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ciuszki,jestem ciekawa co wybierzesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chętnie przygarnęłabym ten futrzak, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chętnie przygarnełabym ten futrzak, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń